Woda dostarczana jest instalacją centralnego ogrzewania
Czerpią energię z gazu. Stosowane są rzadko.
Wady i zalety:
Wady i zalety:
Może to być piec kaflowy, wyposażony w palnik gazowy zamiast spalania węgla. Także istnieją grzejniki żeliwne wyposażone w cegłę szamotową, która zapewnia właściwości akumulacyjne.
Wady i zalety:
Grzejniki konwekcyjne ogrzewają pomieszczenie w wyniku przepływu masy powietrza wewnątrz radiatora grzejnika, w wyniku czego następuje jego ogrzanie. Przepływ może być grawitacyjny (wówczas powietrze przepływa w sposób naturalny, co wynika z różnicy gęstości powietrza spowodowanej różnicą jego temperatury) lub wymuszony (przepływ powietrza wymusza wentylator). Grzejniki zasilane są prądem elektrycznym lub wodą. Woda dostarczana jest instalacją centralnego ogrzewania (CO).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie
Całodobowa pomoc elektryka
Bardzo często powstaje konieczność skorzystania z pomocy elektryka w późnej porze nocnej. Wielu elektryków, którzy zakładają własne firmy świadczące usługi elektryczne decyduje się na całodobowy profil działalności. Jest to owszem, o wiele bardziej męczący system pracy, ale jednak dzięki temu można znacznie zwiększyć liczbę klientów korzystających z usług danej firmy. Taka elastyczność pracy elektryka sprawia, że klienci, u których w domu nastąpiła awaria mogą poprosić o pomoc w dowolnej porze. Ma to znaczenie zwłaszcza w większych miastach, ponieważ żyjący tam ludzie prowadzą bardzo napięty styl życia i w związku z tym naprawy wolą przeprowadzać na przykład w godzinach wieczornych.
Sposób na zwiększenie liczby klientów
Chociaż usługi elektryczne należą do zleceń, których nie trzeba specjalnie reklamować, to jednak niejeden elektryk decyduje się na umieszczenie ogłoszeń o własnej działalności. Odpowiednie hasło reklamowe może znacząco zwiększyć liczbę klientów, a to z kolei przekłada się na zysk finansowy, więc elektrycy korzystają czasami z możliwości zamieszczania reklam. Bardzo popularne przy takich usługach jest zamieszczanie swoich danych kontaktowych oraz określenie profilu działalności firmy poprzez baner na samochodzie, którym porusza się elektryk. Właściwie większość elektryków korzysta z takiej opcji reklamy.