Terenowy marketing outdoor

Dodane: 30-07-2017 07:07
Terenowy marketing outdoor www.

Cytat z Wikipedii, hasło: Reklama

Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Jest to wizualna elektroniczna komunikacja

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Plany reklam mobilnych

Wykonywaniem reklam mobilnych zajmują się dobrze wykształceni reklamodawcy. Są oni bowiem w stanie skutecznie określić, jakiego rodzaju reklamy zrobią wrażenie na osobach oglądających reklamy mobilne. Trzeba bowiem pamiętać, że tego rodzaju reklamy są umieszczane w wielu różnych miejscach, dlatego mogą już nie robić wrażenia na osobach często przebywających na terenie miast.

Wobec tego przygotowywanie reklam mobilnych bywa bardzo trudnym i odpowiedzialnym zadaniem, chociaż dla niektórych osób jest ono naprawdę pasjonujące i ciekawe. W takim razie osoby zamawiające wykonanie reklamy mobilnej mogą liczyć na otrzymanie dobrej jakości planu wykonania takiej reklamy, a potem cieszyć z nowocześnie wyglądającej i rzucającej się w oczy reklamy. Jest to dla nich na pewno bardzo ważne.